dinsdag 18 september 2012

Nail art: Easy colorful stripes

 
Ik heb vandaag een hele simpele nail art voor jullie: Easy colorful stripes! Het is echt ontzettend simpel en iedereen kan dit, trust me!
Je hebt er ook weinig voor nodig en is super snel klaar!
Benieuwd hoe ik deze nail art maak?

 
Wat heb je nodig?
* Base coat
* Blauwe striper
* Gele striper
* Roze striper
* Paarse striper
* Flakie top coat
* Zilvere nagellak
 

 
Hoe maak je het?
 
1. Lak je nagels zoals gewoonlijk met een base coat en daarna lak je ze met een zilvere kleur (zonder glitters, dus echt gewoon puur zilver).

 
 
2. Maak met de blauwe striper een paar streepjes aan 1 kant van je nagel, ik doe er meestal 3 maar dat ligt eraan hoe lang je nagels zijn. 
 



 
 
3. Maak nu met de paarse striper ook streepjes aan dezelfde kant als de blauwe, maar dan over de blauwe heen zodat je kruisjes krijgt.
 

 
4. Maak naast de blauwe streepjes roze streepjes, precies eraan vast.
 
 
 
5. Doe hetzelfde met de gele striper, maar dan maak je streepjes naast de paarse streepjes. 
 
6. Als laatste breng je een top coat aan met flakies!
 

 
Ik hoop dat je het een leuke nail art vond!
 
 

 



2 opmerkingen:

  1. Superleuke nailart! Waar koop je die stripers? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de stripers van Essence bij Kruidvat gekocht, al een tijdje geleden. En de MAGNETIC stripers heb ik bij een nagelstudio gekocht (Waren best duur, ongeveer 8 euro per stuk, maar ze zijn wel goed want ik heb ze al 2 jaar ofzo)
      XX

      Verwijderen