dinsdag 11 september 2012

Nail art: Tribal


Vandaag weer een nail art! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik echt obsessed met nail art! Maar nu ga ik jullie laten zien hoe ik 'tribal nails' maak.
Het duurde wel lang om ze te maken maar ja... ik heb het er voor over.
Benieuwd naar meer?

Wat heb je nodig?
* Base coat
* Blauwe lak
* Roze lak
* Gele lak
* Groene lak
* Top coat
* Zwarte striper
* Witte striper
* Dottingtool

 
 
Hoe maak je het?
 
1. Breng eerst een basecoat aan. Maak dan met de gele, blauwe en roze lak 3 strepen op je nagel, je kan het ook in verschillende volgordes doen.


 
2. Maak nu 1 dikke witte rand (Het hoeft niet super netjes).
 


 
3. Maak met een zwarte striper 2 strepen aan het einde van de witte rand. Maak ze zo dun mogelijk! 
 

 
4. Maak met de zwarte striper een soort van driehoekjes op de witte rand en maak deze ook zo dun mogelijk.
 
 
5. Maak een dun wit randje en zit daar met een dottingtool groene stipjes op.
 
 
6. Maak nu weer aan het einde van je nagel en bij de nagelriemen zwarte driehoekjes.
Doe er een topcoat overheen en je bent klaar! Als laatste haal je de restjes nagellak weg die niet op de nagel zitten, met een wattenstaafje (met nagellakremover).
 

 
Ik hoop dat je het leuk vond!
 
 


7 opmerkingen: