vrijdag 14 september 2012

Shoplog: Ebay


Misschien herinneren jullie mijn artikel over dingen die ik had gekocht op Ebay? KLIK. En na een paar weken was het eindelijk zover, ik hoorde pakjes op de deurmat vallen! En dan hoop ik natuurlijk altijd dat het ebay pakketjes zijn.
Ik heb sinds een paar dagen geleden alles binnengekregen. En vandaag laat ik zien wat ik binnen het gekregen en hoe het eruit ziet!
Benieuwd naar meer?

In mijn artikel heb ik ook geschreven bij welke verkoper ik het gekocht heb en hoe duur het was. Dus als je benieuwd ben waar ik het gekocht heb en/of hoe duur het was moet je even naar dat artikel kijken. KLIK!

Ik heb wat 'chinese knotting cord' gekocht voor een DIY!




 
Ook heb ik voor een DIY deze kleine gouden 'buisjes' gekocht
 


Deze hartjes 'ringetjes' heb ik ook gekocht voor dezelfde DIY.


Deze ringetjes (goud en zilver) heb ik ook gekocht voor dezelfde DIY!


Ik heb ook nog een aantal studs gekocht. Zoals deze zilveren sterretjes.

 
Deze grote gouden studs! 

 
En ook nog gouden sterretjes!
 

Een hoesje voor mijn ipod touch! Het kan natuurlijk niet anders.. want ik ben echt een verslaafde als het gaat om hoesjes.. haha!

 
Dan nog dit witte hoesje met lelijk 'strepen' erop, ik dacht dat het gewoon een simpele witte was, maar dat was het dus niet! Jammer. Maar ach voor dat geld maakt het eigenlijk niets uit!


Een hoesje waar ik enorm blij mee ben! Wow, hij is zo gaaf! Een gameboy, hoe cool is dat?

 
Dit was alles wat ik heb gekocht en ben er heel blij mee!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten