woensdag 17 oktober 2012

Halloweenkostuums inspiratie

 
Halloween 2012 komt er al weer aan! 31 Oktober is het weer zover: kinderen komen langs de deuren om snoepgoed op te halen. Ik heb het ook een paar keer gedaan. Vorig jaar jammer genoeg niet, want ik het het heel erg druk.. Maar ik hoop dat ik dit jaar wel weer mee kan doen, want het is gewoon heel grappig, gezellig en het belangrijkste: zoveel mogelijk snoep ophalen! ;)
Ik heb wat inspiratie kostuums voor jullie van celebrities!
Kijk je mee?

Op google vond ik veel enge, leuke en grappige kostuums die celebrities droegen in de voorgaande jaren met Halloween! Misschien zit er wat voor jou bij? ;p


Mariah Carey als brandweervrouw. Leuk bedacht!

 
Hoe kan het niet anders. Christina Aguilera als zeemeermin! Het staat haar prachtig met zo'n mooi figuur.
 

 
Heidi Klum als een soort van appel met een slang eromheen? Heel origineel maar wat heeft dat met halloween te maken?

 
En weer Mariah Carey met een heel leuk kostuum: COOKIES! Ik zweer bij chocolat chip cookies, seriously!
 

 
Hoe schattig, Gwen stefani als Woody van Toy story! Samen met haar 2 zoontjes die ook verkleed zijn!
 


Paris Hilton als echte politievrouw, het staat haar goed.


Heidi klum als Kat! Heel simpel maar echt een geweldig kostuum.


Teri Hatcher als de Rode Konining uit Alice in Wonderland!

 
Kim Kardashian als Rood kapje, orginineel! De kleur rood staat super leuk bij haar! 
 
 
Dit is echt een onwijs gaaf kostuum! Heidi klum als 'transformer'. Wauw, echt cool! 
 
 
Hoe leuk, Fergie als een soort van prinsesje!


Kim Kardashian als een soort van fee of elf uit het bos? Het staat haar weer geweldig!

 
Herken je haar? Jawel, het is PINK, verkleed als 'enge' clown!
 

Kim Kardashian als superwoman! Nog even een superman vinden en het plaatje is compleet.


Rararara, wie is dit? Het is natuurlijk weer Heidi Klum. De meest bijzondere kostuums heeft zij toch wel. En OMG, dit is echt een super cool kostuum!

 
Het meest bijzondere kostuum vind ik toch wel deze hoor. Wow, geweldig! Hoe bedenk je het?

Vroeger was ik altijd helemaal fan van de 101 dalmatiërs. En haaaatte ik echt Cruella Deville, maar het leukste stukje van de film was toch wel dat Cruella Deville in een auto ging rijden en tijdens het rijden uitelkaar viel ;)
Christian Siriano als Cruella Deville!



 Wat doen jullie met Halloween?












2 opmerkingen:

  1. ik hou niet van halloween maar dit zijn wel gave kostuums:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad gave kostuums! Ik doe echt nooooit wat met halloween - de mensen uit mijn buurt ook niet. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen