zaterdag 13 oktober 2012

Nail art: Black with a silver detail

 
 
Tegenwoordig zijn driehoekjes weer helemaal in en daarbij hoort dan natuurlijk een nail art! Ik was ook al een beetje aan het experimenteren met plakband op je nagels en daarmee kan je hele strakke lijnen en figuren maken, dus ook driehoekjes!
Het is heel makkelijk om te maken en ziet er super chique uit!
Benieuwd naar meer?

 
Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Plakband
* Beige/grijze lak
* Zwarte lak
* Zilvere striper
* Topcoat
 
 
 
Hoe maak je het?
 
1. Lak je nagels met een basecoat en daarna met de beige/grijze lak. Laat de nagellak GOED drogen, want anders heb je kans dat als je er met de plakband overheen gaat, dat je de nagellak er aftrekt!
 


 
2. Bedek je nagel met plakband zodat er aan de top van je nagel een driehoek ontstaat. Zorg ervoor dat de plakband goed aan nagel zit geplakt zodat er geen nagellak meer onder kan komen!
 

 
3. Met de zwarte lak vul je de driehoek in.



4. Haal het plakband eraf zodat je zwarte driehoekjes krijgt. Vervolgens maak je met de zilvere striper een 'v'. Als laatste doe je er een topcoat overheen en je nail art is klaar!

 
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
 
 
 
 




6 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit hoor! Ik vind nail-art altijd zo moeilijk.. Je moet het natuurlijk oefenen, maar daar heb ik niet zoveel tijd voor :P Leuk gedaan! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja dat klopt! Eerst kon ik het ook niet goed, maar: oefening baart kunst!

      Verwijderen
  2. altijd als ik mijn nagels lak (alleen mijn duim eigenlijk :p) dan verknoei ik het door de top coat of ik veeg het per ongeluk uit zo irritant! maar bij jou ziet het er goed uit hoor echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen