donderdag 4 oktober 2012

Nail art: Crackle VS Pink


Ik denk dat iedereen wel een gehoord heeft van crackle nagellakken. Het is makkelijk aan te brengen en het geeft een leuk effect. Maar... toch vind ik het een beetje saai om alleen crackle op te hebben.
Dus bedacht ik mij dat je ook met crackle nail arts kunt maken!
Benieuwd hoe ik dit maak?

Wat heb je nodig?
* Roze lak
* Zilvere striper
* Zwarte crackle lak
* Basecoat
* Topcoat



Hoe maak je het?

1. Lak je nagels met een basecoat en breng daarna een roze lak aan.

 
2. Maak een hele dunne zwarte verticale streep op je nagels.
 

3. Breng aan 1 kant de zwarte crackle lak aan.


4. Op de scheiding van het roze en de zwarte crackle lak zet je een weer een verticale streep met de zilvere striper. Breng op het laatst een topcoat aan en je bent klaar!



Willen jullie meer nail arts zien?


1 opmerking:

  1. Echt superleuke nailart! Zo vind ik crackle er erg leuk uitzien! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen