maandag 8 oktober 2012

Nail art: stichting Pink Ribbon

 
Ik heb zaterdag een artikel geplaatst over Pink Ribbon. Elk jaar in Oktober heb ik 'Pink Ribbon' nagels. Niet de hele maand maar toch meestal wel 1,5 week!
Omdat ik het er toch over had leek het mij leuk om een nail art te plaatsen met Pink Ribbon als onderwerp!
Het is best lastig en je moet er wel even voor oefenen.. maar dan heb je ook wat :)
Benieuwd hoe ik deze nail art maak?

Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Topcoat
* Lichtroze lak
* Roze lak
* Zwarte striper
* Witte lak
* Dottingtool
* Kwastje
* Eventueel een diamantje



Hoe maak je het?

1. Lak je nagels met de lichtroze kleur

 
2. Maak met je dottingtool witte stippen schuin op je nagel (met een klein boogje), maar let er wel op dat je 1 nagel gewoon roze laat!
 


3. Maak met je zwarte striper een klein dun lusje


4. Maak aan de buitenkant van het lusje een soort schuin geboogde streep
 


5. Doe hetzelfde bij de andere kant zodat er 2 lintjes ontstaan zoals op de foto
 


6. Maak dan in het lusje een boogje met dezelfde dikte als de twee 'lintjes'


 7. Vul je 'ribbon' in met een roze lak. Je kan dit doen met een kwastje maar ook gewoon met een striper.
 

 8. Als je het mooi vind kun je de zwarte lijntjes nog een beetje over 'tekenen' en een diamantje aanbrengen. Breng een topcoat aan en je nail art is klaar!
 
 
 
Ik hoop dat een leuke nail art is!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten