zaterdag 10 november 2012

Nail art: Black VS Matt


Het is alweer een tijd geleden dat ik een nail art heb gepost en ik zal jullie vertellen hoe dat komt. Ik zit elke dag tot 3 uur op school en dan ben ik pas om half 4 thuis en het is dan al een beetje schemerig aan het worden. Als ik dan foto's wil maken is het licht minder goed en komt de nail art ook minder mooi uit... Ik baal er heel erg van. Maar ik kan het licht niet veranderen.. sorry, de dagen worden nou eenmaal korter!
Maar ik heb wel weer een nail art! En deze keer Black VS Matt. Ik vind matt altijd een heel leuk effect geven en wilde er een keer een nail art mee maken!
Kijk je mee?

Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Zwarte lak
* Matte topcoat
* Zwarte striper
 
Hoe maak je het?
 
1. Lak je nagels met een basecoat en daarna met een laagje zwart.
 
 
2. Als je nagels goed droog zijn ga je er overheen met een matte topcoat, ik heb 2 laagjes gedaan.
 
 
3. Met de zwarte striper maak je dikke horizontale strepen op je nagels. En daarna ga je er natuurlijk niet overheen met een topcoat!




Ik vond deze nail art erg toepasselijk voor het weer en het geeft best een leuk effect, toch?
 
 


3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee! Geeft ook een erg leuk resultaat!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, is die matte topcoat van essence nog te koop is? ik kan hem namelijk nergens vinden

    BeantwoordenVerwijderen