donderdag 15 november 2012

Nail art: Cute black bow

 
Strikjes vind ik altijd suuuper cute! Ik vind ze dan wel weer wat kinderachtig als je ze op je kleding draagt of in je haar, etc. Maar op je nagels is het wel heel leuk! Ik heb er veel complimentjes over gekregen op school... dus tijd om het aan jullie te delen!
Het is een makkelijke nail art om te maken en je bent er ook niet heel lang mee bezig.
Benieuwd hoe ik deze schattige nail art maak?  


Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Topcoat
* Witte lak
* Zwarte lak
* Mintgroene lak
* Zilvere lak
* Dunne kwastjes
 
 
 
Hoe maak je het?
 
1. Lak je nagels met een basecoat en daarna met de witte lak.
 

 
2. Maak met de mintgroene lak een soort golfje voor de helft van de nagel.
 

3. De scheidingslijn van de mintgroen en de wit lak je over met de zilver. Ik doe het met een dun kwastje, maar je kan het ook met een zilvere striper doen.
 

 4. Maak op een willekeurige plaats op je nagel een strikje met de zwarte lak en een heel dun kwastje. Het handigst is om eerst de lijntjes te doen.
 

5. Kleur het strikje nu in met de zwarte lak.
 

6. In het midden van het strikje zet je een witte stip. Als laatste doe je er een topcoat overheen en je nail art is klaar!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten