donderdag 10 januari 2013

Nail art: Blue all the way

 
Ik had weer eens zin om een nail art te maken met 1 kleur die weer uit verschillende kleuren bestaat. Deze keer heb ik gekozen voor blauw: Blue all the way. Ik hou van een lekker fel kleurtje op je nagels! Het is een hele simpele nail art waarmee je heel snel klaar bent. Ik heb ook heel veel complimentjes gekregen over mijn nagels ;)
Benieuwd hoe ik dit maak?

 
Wat heb je nodig?
* Dunne kwastjes
* 4 verschillende soorten blauw
* Basecoat
* Topcoat


 
Hoe maak je het?
 
1. Lak je nagels eerst met een basecoat en daarna met een felblauwe kleur.
 

 
2. Maak met een donker blauwe lak horizontale golfjes met genoeg ruimte ertussen zodat er nog plek is voor andere golfjes. Dit doe je met een dun kwastje.
 




3. Met een blauwe shimmer lak maak je, vlak naast de andere golfjes, weer golfjes met een dun kwastje.


 4. Met een lichtblauwe lak maak je, vlak naast de andere golfjes, weer golfjes met het dunne kwastje. Als laatste doe je er een topcoat overheen zodat je nagels mooi glimmen en het er langer op blijft zitten!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

1 opmerking: