maandag 28 januari 2013

Nail art: Nude with Glitters

 
Ik heb alweer een tijdje geen nail art online gezet dus ik vond het weer eens tijd worden! Ik had deze keer weer eens zin in een simpele nail art zonder al teveel 'toeters en bellen'. Ik heb een paar nude lakken in mijn nagellak stash staan, maar deze gebruik ik eigenlijk bijna nooit. Zonde! Ik vond nude lakken altijd maar een beetje saai, maar eigenlijk kun je er juist heel veel mee doen. Het is dan ook een nude nail art geworden, maar om het toch wat leuker te maken heb ik er flakies bij gedaan. En ik moet zeggen dat ik het effect er erg leuk uit vind zien.
Benieuwd hoe ik deze simpele nail art maak?

Wat heb je nodig?
* Base coat
* Nude lak
* Flakie top coat
* Top coat
 
 
Hoe maak je het?
 
1. Lak je nagels eerst met een base coat voor bescherming en daarna met een nude kleur. Zorg ervoor dat de nude lak goed dekt.
 

 
2. Op de top van je nagels breng je een flakie topcoat aan. Als je vindt dat er te weinig glitters opzitten kun je er nog een laagje flakies overheen doen. Als laatste breng je nog een normale top coat aan zodat alles mooi blijft zitten!
 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

5 opmerkingen: