woensdag 6 maart 2013

Nail art: Koraal Panterprint


Laatst was ik in de Action en zag ik een heel mooi koraal/roze nagellakje liggen en heb ik ook een pakje stripers meegenomen. Hier komen later nog een reviews van. Ik het lakje gelijk opgedaan toen ik thuis was en heb er een hele leuke en simpele nail art meegemaakt! Panter print op je nagels vind ik altijd heel leuk staan, maar elke keer dezelfde basiskleur maakt het nou niet echt origineel. Dus mij leek het wel leuk om een keer een koraal kleurtje te gebruiken hiervoor!
Benieuwd hoe ik deze nail art heb gemaakt?

Wat heb je nodig?
* Base coat
* Top coat
* Koraal/roze lak
* Zwarte striper
* Gouden lak
* Dottingtool

Hoe maak je het?
 
1. Breng een basecoat aan en lak je nagels in een koraal/roze kleurtje.


2. Met de zwarte striper maak je kleine boogjes die vlak tegen elkaar aan zitten. De boogjes kun je af en toe wat kronkelig/rommelig maken. Je kan een kleine opening laten als je dat wilt. Ik vind het altijd leuker staan en het ziet er ook ´echter´ uit!


3. Nu vul je de boogjes in met de gouden lak en een dottingtool. Als laatste breng je een topcoat aan en zijn je nagels weer helemaal mooi!


Hebben jullie wel eens panterprint op je nagels?


3 opmerkingen:

  1. Wat een toffe nail art, ziet er heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe heet de roze/koraal kleurige nagellak??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pink Diamond. Zie hier de review: http://piinkbeautyprincess.blogspot.nl/2013/03/review-max-long-lasting-nail-polish-305.html

      Verwijderen