zaterdag 30 maart 2013

Nail art: Kuikentjes


Sorry dat ik al heel lang geen nail art meer had gepost, maar vandaag heb ik eindelijk weer eens een nail art! Omdat het morgen 1e paasdag en overmorgen dus 2e paasdag is leek het mij wel leuk om een nail art te maken met het thema: Pasen. Als ik aan Pasen denk, denk ik meteen aan chocolade paaseitjes (duh!), maar ook aan schattige kuikentjes! Dat laatste bracht mij op een leuk idee. Het is heel makkelijk om te maken en je hebt ook helemaal niet veel nodig!
Benieuwd hoe ik deze schattige kuikentjes heb gemaakt?

Wat heb je nodig?
* Gele nagellak
* Witte nagellak
* Zwarte nagellak
* Oranje nagellak
* Dottingtool
* Dun kwastje

Hoe maak je het?

1. Lak je nagels met een base coat.


2. Maak een op je nagels ovaal met de gele nagellak. De bovenkant moet een beetje rond zijn en de onderkant mag wat meer vierkant zijn.


3. Met je dunne kwastje en de wit maak je op de gele ovalen gebroken eieren.


4. Nu kleur het in met de witte lak.


5. Met een dottingtool maak je 2 zwarte ronde oogjes. De snavel maak je met de oranje en de dottingtool


6. Als laatste maak je met de dottingtool een klein plukje haar bovenop het kuikentje. Breng een top coat aan zodat alles mooi glanst en lang blijft zitten!


Hebben jullie nog iets speciaals met Pasen op je nagels?


2 opmerkingen: