donderdag 7 maart 2013

Review: MAX Nail art polish


Laatst was ik in de Action en heb daar een aantal leuke nail art spulletjes gekocht. Als je de shoplog wilt zien moet je even hier klikken. Ik heb heel veel nail art stripers en was erg benieuwd naar deze van MAX! Elke keer als ik bij de Action ben hoop ik dat ze de nail art stripers hebben, want steeds waren ze er niet (meer). En opeens zag ik ze liggen! Ik heb twee setjes meegenomen. Een set met roze/paarse tinten en een met neutrale tinten. MAX verrast mij elke keer weer met hun goedkope producten dus waarom niet met deze nail art stripers! Vandaag ga ik ze voor jullie reviewen.
Benieuwd naar de nail art stripers?

Wat zegt MAX over de nail art stripers?
''Maak uw eigen nail art desins met MAX nail art. Het is snel en gemakkelijk.''
 
De doosjes waar de stripers inzitten vind ik echt een 'eyecatcher'! Het is een plastic doosje met daarin weer een soort doosje waar de stripers in staan. Deze heeft een leuke achtergrond met gekleurde strepen. Cute!
 
De set met de neutrale tinten bevat de kleuren: Black, Bronze en Crème.
De set met de roze/paarse tinten bevat de kleuren: Deep Purple, French Pink, Paris Pink.
 

 
De kwastjes zien er ook goed uit. Misschien iets aan de dikkere kant, maar ik kan er dunne streepjes mee maken.  Het is fijn dat de kwastjes lang zijn en dat ze ook erg flexibel zijn. Wat ik wel heel irritant vind aan de kwastjes is dat aan het uiteinde sommige dunne haartjes wat langer zijn. Hierdoor zie je aan het begin van je streepjes dunne streepjes. Als je begrijpt wat ik bedoel! Het is zo ook moeilijker met lakken. Als je de foto vergroot kan je het zien (zie het rondje).
 

 
Zoals ik al zei kun je er dunne streepjes mee maken. Alle kleuren zijn goed gepigmenteerd behalve de bronze glitters. Hier moet je 2 laagjes van aanbrengen om het dekkend te krijgen. Maar wat had je anders verwacht van een glitter striper?! Op de foto heb ik trouwens 2 laagjes aangebracht, maar als ik eerlijk ben vind ik dit er minder mooi uitzien dan met 1 laagje! Ze dekken allemaal in 1 laagje.
 


 
Ik ben zeer verrast! Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ze zo gepigmenteerd zouden zijn.  Je betaald per setje van drie stripers 1,35 euro, koopje dus! In elke striper zit 7 ml. Je hebt nog veel meer verschillende setjes dan deze alleen. Het is ook vaak zo dat je 2 verschillende setjes hebt, maar 1 striper is dan hetzelfde.
Ik vind het zeker een aanrader om deze nog een keer aan te schaffen. Jullie kunnen zeker veel nail arts met deze stripers verwachten!

Hebben jullie de stripers van MAX al geprobeerd?


4 opmerkingen:

  1. Een tijdje terug heb ik deze stripers zelf ook gereviewd, ze zijn inderdaad veel beter dan verwacht en heel handig als je niet steeds je kleine kwastjes schoon wil maken. Het setje met o.a. de paarse heb ik nog niet, hopelijk kom ik die snel tegen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken me erg handig, toch laat ik ze liggen omdat ik van me zelf weet dat ik ze toch niet ga gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super! Ik heb er zelf ook een aantal maar heb ze nog niet gebruikt! Daar ga ik vandaag maar eens verandering in brengen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen