zaterdag 2 maart 2013

Update Cash4Girls!

 
Al een hele tijd geleden heb ik een artikeltje geschreven over mijn aanmelding bij Cash4Girls. Dit was 1 van mijn eerste artikels! In dit artikel schreef ik over Cash4Girls en vertelde ik hoe het werkt. Als je dit artikel wilt teruglezen moet je even hier klikken.

Na bijna een jaar vind ik het wel leuk om even een update te geven over hoe het mij is bevallen en natuurlijk hoeveel ik tot nu toe heb gespaard!
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad. Het is gewoon goed geregeld en erg duidelijk!

Wat ik heb gespaard tot nu toe:

- Ik heb veel geld gespaard met het lezen van e-mails: €6,43. Voor elke e-mail die je opent krijg je 1 cent. Het lijkt weinig, maar als je het vaak doet loopt het hoog op!
- Voor het aanbrengen van nieuwe leden heb ik €2,50 gespaard. Telkens als je een nieuw lid aanbrengt die 50 cent heeft gespaard krijg je €2,50.
- Ik heb ook aan een paar acties deelgenomen. Hiermee heb ik €1,10 gespaard.
- Voor het klikken op banners op de site heb ik €1 gespaard.
- Voor overige dingen heb ik 30 cent gespaard. Dit is bijvoorbeeld voor je verjaardag.
- Met de facebook likes heb ik 23 cent gespaard

Dit brengt dus op een totaal van €11,56!

 
Omdat ik nu dus al meer dan 10 euro heb gespaard kan ik het geld laten storten op mijn rekening! Dit ga ik dus ook zo snel mogelijk doen.
 
 
Als jij je ook wilt aanmelden moet je even op onderstaande link klikken:
 
Zijn jullie al aangemeld of gaan jullie dit doen?

2 opmerkingen:

  1. Wow hoog saldo, ik zit nog nieteens boven de €5,- xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij duurde het ook heel lang hoor! Ik heb in totaal al meer dan 20 euro gespaard en daarvan heb ik 10 euro op mijn rekening laten storten!

    BeantwoordenVerwijderen