donderdag 25 april 2013

Nail art: Nederlandse Vlag


Het is alweer bijna (de laatste!) Koninginnedag! Ik heb altijd een leuke nail art op mijn nagels met Koninginnedag. Natuurlijk hoort daar dan oranje en de Nederlandse vlag bij. Deze nail art draag ik bijna altijd omdat het er heel leuk uitziet en super easy is om te maken! Aangezien het dus bijna Koninginnedag is (30 april) leek het mij wel leuk om een nail art te laten zien die helemaal bij dit thema past!
Benieuwd hoe ik dit heb gemaakt?


Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Oranje lak
* Rode striper
* Witte striper
* Blauwe striper
* Topcoat

Hoe maak je het?

1. Lak je nagels met een basecoat en daarna met de oranje lak.


2. In een hoek van je nagels zet je een blauwe streep met de blauwe striper. Ik vind het bovenaan in de hoek het leukste, maar onderaan kan ook!


3. Naast je blauwe streep maak je een witte streep met de witte striper.


4. Naast de witte streep maak je een rode streep met de rode striper. Als allerlaatste breng je een topcoat aan zodat je nagels een mooie glans krijgen en alles mooi blijft zitten!


Wat vinden jullie van deze nail art?

2 opmerkingen:

  1. leuke nail art alleen vind ik de oranje kleur niet zo goed hier bij passen maar hij is wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen