zaterdag 25 mei 2013

H&M, On its way!

Vanochtend heb ik wat besteld op de website van H&M! Al heel lang zat ik te kijken naar spijkergilets, maar nooit kon ik er eentje vinden die ik leuk vond en ook nog een beetje betaalbaar was. Ik kwam op de website van H&M en jahoor ik zag een super leuk spijkergiletje! Het enige vervelende is dat hij super populair is en iedereen hem dus wil bestellen. Daarom is hij dus heel vaak uitverkocht in mijn maat (34). Tot vanochtend: ik was heel vroeg wakker (vraag me niet waarom) en ik ging even kijken of hij nu wél in mijn maat was. En dat was hij!
Benieuwd naar mijn aankoop?

Het is een heel mooi licht spijkergiletje met rafeltjes aan de armsgaten. Het heeft ook zakjes op de borst en de achterkant is iets kort, super leuk! Het spijkergiletje kost €24,95, maar ik heb (natuurlijk) een paar kortingscodes gebruikt. Met de kortingscode 0241 krijg je 25% korting op het duurste artikel en met de kortingscode 1304 krijg je 5 euro korting! Hierdoor kwam ik dus uit op een totaal van €18,71. Goede deal, toch?

Prijs: €24,95 (met kortingscodes €18,71)



 
Wat vinden jullie van mijn aankoop(je)?
 


1 opmerking:

  1. Niet helemaal mijn ding, maar wel erg leuk! Dat korte broekje op die foto is ook gaaf overigens.

    BeantwoordenVerwijderen