zaterdag 18 mei 2013

Nail art: Pink Dots


Ik bedenkt mij nu pas dat ik al heel lang geen nail art artikel heb gepost, terwijl ik weet dat jullie dat altijd heel leuk vinden om te lezen! Tijd dat daar verandering in komt, want vandaag heb ik een super leuke (roze) nail art: Pink Dots. Het ziet er echt uit als een kunstwerkje, maar eigenlijk is het heel simpel! Deze nail art is ook geschikt voor mensen met korte nagels (zoals ik...). Eerst waren mijn nagels altijd best lang, maar ze zijn allemaal afgebroken en nu zijn ze heel slap en scheuren ze steeds, maar genoeg daarover.
Benieuwd hoe ik deze nail art maak?

Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Topcoat
* Witte lak
* 3 verschillende tinten roze
* Dottingtool

Hoe maak je het?

1. Lak je nagels eerst met een basecoat en daarna met de witte lak.


2. Bij het begin van je nagel maak je grote stipjes met de lichtste roze (niet teveel want er moet nog ruimte over blijven!). Daarna zet je er een paar kleine stipjes doorheen.


3. Met een andere roze maak je naast de andere stipjes weer eerst grote stipjes en daarna kleine stipjes met een dottingtool.


4. Als het goed is heb je nu nog ruimte over voor je laatste paar stipjes. Met de donker roze lak maak je eerst grote stipjes en daarna kleine stipjes erdoorheen. Als laatste breng je een topcoat aan!


Wat vinden jullie van deze nail art?


2 opmerkingen: