woensdag 26 juni 2013

Ebay, On its way! #4


Wooops! Ik heb weer geshopt op eBay... Dat betekent dus een overloadt aan niet nuttige dingen. Ik vond het wel weer eens tijd worden voor nieuwe armbanden, horloges, kettingen en haaraccessoires. Ik heb meestal een stomme saaie staart in mijn haar omdat mijn haar heel erg pluist als ik het los laat hangen... Dus ik dacht: laat ik eens wat leuke accessoires kopen zodat ik die saaie staart wat kan oppimpen! Handig toch? En tja, waar kun je anders leuke accessoires kopen dan op ebay? Ze zijn goedkoop en als het niks is, is het ook geen ramp.
Benieuwd naar mijn aankopen?

Alle prijzen staan in dollars dus je moet er rekening mee houden dat ze nog niet in euro's staan! Hier is een site waarmee je het kan omrekenen.

Als eerste dit zilver kleurige ijzerdraad. Je zal vast wel denken: wat moet je nou weer met ijzerdraad?! Ik ga dit gebruiken voor een DIY die jullie waarschijnlijk ook gaan zien op mijn blog. Ik wilde het al heel lang kopen, maar het kwam er steeds niet van. Nu dus wel! Ik kan echt niet wachten om er iets leuks mee te maken!

Prijs: 1,80 dollar
Link


Dit simpele gouden armbandje met diamantjes ga ik dragen bij een horloge die ik al thuis heb liggen (en een horloge die ik straks laat zien). Ik vind hem heel mooi! Als hij in het echt ook zo mooi is ga ik er misschien nog eentje kopen.

Prijs: 0,99 dollar
Link


Dan nog dit schattige kettinkje met diamantjes! De laatste tijd ben ik meer van de korte kettinkjes en deze ziet er zo leuk uit dat ik hem wel moest kopen.

Prijs: 0,99 dollar
Link


Deze gouden armband met diamantjes is een soort van 'gevlochten' en  deze ga ik ook dragen bij dat andere armbandje en horloges. Love it! Ik hoop alleen niet dat de gouden kleur tegenvalt en dat hij past..

Prijs: 1,59 dollar
Link


Ik vind het altijd heel leuk om aparte oorbellen in te hebben en deze ziet er super gaaf uit! Het is een soort gouden takje met een paar kleine diamantjes erin. Het is er één dus ook maar voor een oor. Dat vind ik persoonlijk altijd mooier met dit soort oorbellen. 

Prijs: 1,13 dollar
Link


Nu zijn de cat-eye zonnebrillen weer helemaal hip. En ik vind ze leuk! Daarom heb ik deze zwarte gekocht en als hij mij bevalt koop ik ook nog een crème kleurige. Het is wel even afwachten of hij past, want ik pas hele grote zonnebrillen bijna nooit. 

Prijs: 2,42 dollar
Link


Dit is dus de horloge waar ik het over had. Een mint groene geneva horloge met diamantjes! Isn't it pretty? Ik vind de kleur zo ontzettend mooi en ik weet zeker dat de armbandjes er geweldig bij staan!

Prijs: 3,69 dollar
Link


Al heel lang wilde ik een witte icewatch, maar de echte zijn zo verschrikkelijk duur. Terwijl je op eBay icewatches kunt kopen die echt exact op de echte lijken, maar dan zijn ze 20 keer (misschien wel meer) zo goedkoop! 

Prijs: 2.99 dollar
Link


Zoals ik al zei wil ik heel graag wat leuke haaraccessoires hebben. Deze haarband met gouden blaadjes vind ik heel gaaf! Ook leuk om het rond een haar donut te doen (die ik ook gekocht heb!).

Prijs: 1.90 dollar
Link


Dit is een hair chain! Je kan hem een soort van in je haar schuiven als je los haar hebt, of als je een staart in hebt. Als je op google 'hair chain' intypt zie je heel veel plaatjes hoe je hem kunt dragen.

Prijs: 1.59 dollar
Link


Deze gouden chain armband heb ik ook gekocht voor bij mijn horloge en armbandjes. Chain armbanden vind ik altijd heel leuk staan bij bijna alle kledingstukken.

Prijs: 1.99 dollar
Link


En dan als laatste deze haardonut! Ja, ik weet het, shame on me dat ik deze nog niet in mijn bezit had.. Ik heb de blonde gekocht in medium, want small vond ik te klein en large was wel heel groot!

Prijs: 0,99 dollar
Link

\

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

7 opmerkingen:

  1. Super leuke aankoopjes!
    Als het allemaal binnen is, moet je wel even een shoplog plaatsen, want ik ben erg benieuwd :)

    www.ishootlovee.com
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat minthorloge heb ik ook! Die gouden armband is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mooie spulletjes besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullen, baal zo dat niet met ideal kan! Vind paypal echt rot werken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owh, ik vind paypal juist heel handig werken: je ww invoeren en hoppa, besteld!

      Verwijderen