donderdag 20 juni 2013

Nail art: Dip-dye triangle


Heel lang had ik geen inspiratie voor een nail art, maar een paar dagen geleden had ik opeens een geweldig leuk idee! Een meisje uit mijn klas had een shirt aan met dezelfde soort kleuren als mijn nail art, maar dan zonder een driehoekje. Ik weet het niet helemaal precies meer hoe het shirt eruit zag, maar dat hij gaf mij inspiratie voor deze nail art. De kleuren vind ik heel leuk bij elkaar staan en de laatste tijd zijn de driehoekjes weer een beetje in. Zelf vind ik dat de nail art er heel leuk uitziet! Het is ook niet heel moeilijk om te maken, maar je hebt wel een vaste hand voor het driehoekje nodig. Soms heb ik dat ook niet hoor, haha!
Benieuwd hoe je dit moet maken?

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Witte lak
* Baby blauwe lak
* Groen/blauwe lak
* Roze lak
* Zwarte striper
* Glitter top coat
* Top coat
* Kleine sponsjes


Hoe maak je het?


1. Lak je nagels eerst met een base coat en daarna met de witte lak.



4. Knip uit (bijv.) een keukenspons een klein stukje. Meng de baby blauwe en groen/blauwe lak een beetje met elkaar.



3. Met het kleine sponsje dip je het 'mengsel' op het midden van de nagels. 


4. Dip een ander sponsje in de roze lak en dip dit op het blauwe gedeelte. Doe de roze er niet helemaal overheen, maar wel in het midden of een beetje aan de zijkanten.



5. Nu breng je een glitter top coat aan op het roze en blauwe gedeelte. Dus niet op het witte!


6. Met de zwarte striper maak je een driehoekje op het roze en blauwe gedeelte. Als laatste breng je een gewone top coat aan zodat alles mooi glimt!


Wat vinden jullie van deze nail art?





8 opmerkingen: