zaterdag 20 juli 2013

Nail art: Sprinkle cupcake


Jeeh, vandaag weer een nail art! Ik vind nail arts maken altijd zo ontzettend leuk! Ik had deze keer zin om iets heel vrolijks op mijn nagels te maken. Als er iets is waar ik helemaal blij van word zijn het wel van cupcakes. Ze zijn vooral héél erg lekker, mooi en super schattig. Dus heb ik een cupcake op mijn nagels gemaakt! Geen saaie cupcake, maar eentje met heel veel gekleurde sprinkles. Zelf vind ik de nail art niet heel goed gelukt, maar toch wilde ik hem laten zien.
Benieuwd hoe ik deze nail art maak? 

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Licht roze lak
* Roze lak
* Witte lak
* Verschillende kleuren
* Dotting tool
* Dun kwastje
* Top coat


Hoe maak je het?

1. Lak je nagels eerst met een base coat. Daarna lak je met de licht roze lak je de tip van je nagels (ik heb iets meer dan alleen de tip gedaan).


2. Met een de roze lak en een dun kwastje maak je verticale strepen op het licht roze gedeelte. Het maakt niet uit als je een beetje bent uitgeschoten, want daar gaan we straks met de wit overheen.


3. Met een dottingtool maak je op de rand witte bolletjes die aan elkaar vast zitten.


4. Op een nagel maak je met een dottingtool witte bolletjes op de bolletjes die je al had. Laat deze in een punt naar boven lopen (zoals een slagroomtoefje!). Je kan natuurlijk ook alle nagels voorzien van een cupcake, maar ik vond dit wel leuk.


5. Op het 'slagroomtoefje' maak je met een dottingtool sprinkles in verschillende kleuren. Ik heb blauw, rood, geel en paars gebruikt. Met dezelfde roze kleur als de streepjes maak je een bolletje bovenop. Als laatste breng je een topcoat aan en je nail art is klaar!


Wat vinden jullie van deze nail art? 

7 opmerkingen:

  1. leuk! ik heb deze ook een keer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat gaaf gedaan! Om op te eten, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig. Had hem al voorbij zien komen, alleen geen tijd gehad om te reageren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertof!
    Als je deze nailarts vergelijkt met die van een jaar geleden ben je er echt op vooruit gegaan. :)
    Ze zien er leuk en netjes uit, super!

    BeantwoordenVerwijderen