maandag 1 juli 2013

PiinkBeautyPrincess bestaat 1 jaar WINACTIE!

Zoals ik in mijn vorige post al had geschreven zou ik om 12:00 uur een winactie online zetten. Bij deze! Ik hou deze winactie omdat mijn blog dus 1 jaar bestaat, woehoe! Maar het is ook gewoon leuk om een winactie te geven :). In het filmpje kun je zien wat je allemaal kunt winnen. In het beautypakket zitten veel nail art spulletjes, maar ook andere dingen hoor! Hieronder staat wat je moet doen en wat je mag doen voor extra kans.

Wat moet je doen om dit pakketje te winnen?
- Laat een reactie achter (op youtube of hier) met een geldig e-mailadres en vertel wat je graag op PiinkBeautyPrincess zou willen zien en vertel wat je allemaal hebt gedaan om dit beautypakket te winnen! Vermeld ook duidelijk dat je meedoet.

Wat mag je doen om dit pakketje te winnen (voor extra kans!)?
- Abonneer op mijn YouTube kanaal en like deze video +1
- Volg me op Bloglovin' en like dit bericht +1
- Volg me op twitter (@PiinkBeautyPrin) en tweet dit: 'Win een super leuk beautypakket van @PiinkBeautyPrin op piinkbeautyprincess.blogspot.com!' Vermeld ook even de link naar je tweet! +1
- Schrijf op je blog (of op youtube) over mijn winactie +2

De winactie loopt 2 weken dus tot 13-07-2013 23:59 EN als ik 60 volgers op bloglovin' heb en 130 abonnees op youtube. De winnaar wordt dan de dag daarna bekend gemaakt met de fruitmachine en ik stuur ook nog een mailtje (Daarom is het dus belangrijk dat je een geldig e-mail adres achterlaat)

Ik hoop dat jullie allemaal willen meedoen aan deze leuke winactie! =)

13 opmerkingen:

  1. Ik doe zeker mee! Ik volg je op Bloglovin en ben de eerste liker. Ook volg ik je op Youtube en heb ik je video geliket.
    Wat ik lees zie zijn reviews, dupe-artikelen en shoplogs! :D

    Oh en mijn e-mailadres is hermans_amy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik doe mee! Ik heb alles gedaan wat moet en mocht! De link van mijn tweet is https://twitter.com/LisanneBurgers/status/351779497558818816.

    Het liefst lees ik reviews en tutorials!

    lisanneburgers@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag me!
    Ik ben geabonneerd op je youtube kanaal
    ik volg je via blog lovin & heb het artikel geliked
    ik volg je via twitter, hier de tweet https://twitter.com/BBbeautyblog/status/351974788400545792

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe natuurlijk ook mee :D

    * Ik volgde je natuurlijk al via Bloglovin'
    * Ik heb het artikel geliked.
    * Ik ga nu vertellen wat ik graag op je blog zie ;)

    Ik vind het leuk om outfits te bekijken van andere mensen en shoplogs :)

    xoxo Susan
    www.ishootlovee.com

    E-mail ishootlovee@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee! ik heb alles gedaan voor extra winkansen
    twitter: @tanitakok
    tweet:https://twitter.com/tanitakok/status/352183788563996672
    facebook: tanita kok
    youtube: TJ Kok
    email: tanitakok@yahoo.com

    groetjes,
    tanita.

    p.s. ik zou graag alles wel willen winnen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leukk1 ik doe zeker mee. ik zou op je blog wat meer nail-arts of nagellak swatches willen zien maar ik vind je blog echt super leuk omdat je over verschillende dingen schrijft.
    ik ben geabonneerd op je youtube kanaal en heb je video gelikt met het account esmee love
    mijn mail-adres is hoi.heey@yahoo.com
    liefs, esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee. Jouw blog vind ik prima zoals die is. Alleen aan laatste voorwaarde ("Schrijf op je blog (of op youtube) over mijn winactie") heb ik niet voldaan. Twitter: https://twitter.com/NTHBRT/status/355094894999638016.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoii ik doe mee aan he winactie op youtube ♥

    Ik vind je blog is superleuk ik vind de reviews alijd leuk want dan weet ik wat ik moet kopen hahah xxx chayenne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Www.twitter.com en dan @sprookjes_boom staat de tweet xxx chayenne

      Verwijderen
  10. Superleuk! Ik doe zeker mee! Misschien kan je iets persoonlijker zijn op je blog met persoonlijke updates, en misschien kan je wat meer diy en maskers maken.

    Ik volg je op twitter(zin niet getweet omdat ik slotje heb)@mynameisrubyx
    Subscribe je op youtube: therubyjasmijn
    Geliked en gevolgt op bloglovin met deze email: rubyvanlonden@hotmail.com
    Ik heb geen blog en maak geen filmpjes sorry! zal ik nog een foto op instagram zetten?: @ruby_xx ook gedaan.

    Ik doe mee! Superleuke winactie~! Love your blog!

    xx Ruby

    Rubyvanlonden@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee! ik zou graag meer DIY's op je blog willen zien. Dat vind ik altijd leuk om te zien en dan ook om te doen!
    Ik heb alles gedaan. behalve een eigen post op mijn blog zetten!
    ik hoop zo dat ik win!
    tweet: https://twitter.com/tanitakok/status/355675223636455424

    gr. Tanita
    email: tanitakok@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pfiew, nog net optijd! Ik doe mee! Ik heb me geabboneerd op je Youtube-kanaal en op "Like" geklikt, en ik volg je nu ook op Bloglovin' en heb dit bericht geliked. Leuke winactie! Ik vind je blog heel leuk, ook al volg ik 'm pas kort. Wat meer DIY's zou ik heel leuk vinden, en ehm, misschien nog wat persoonlijke dingen zoals tags en dergelijke? Alhoewel dat laatste niet noodzakelijk is, haha.

    Liefs, Bo.

    Email; thebeautyjudgement@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen