woensdag 21 augustus 2013

Nail art: Blue and pink!


Vandaag heb ik weer een erg leuke nail art voor jullie! Ik wilde mijn nagels even heel snel lakken, maar wel leuk natuurlijk. Het is een nail art geworden met twee neon kleuren: blauw en roze! Deze kleurencombinatie vind ik altijd helemaal geweldig, haha. Je hebt er maar heel weinig voor nodig en het is echt super makkelijk om te maken. Heel handig voor als je even snel iets leuks op je nagels wilt hebben. En het resultaat mag er zijn: kleurrijke nagels! 
Benieuwd hoe ik deze nail art heb gemaakt? 
Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Nude lak
* Fel blauwe lak
* Fel roze lak
* Dun kwastje
* Topcoat


Hoe maak je het? 

1. Lak je nagels met een basecoat en daarna met de nude lak. (Op de foto heb ik, niet wetend, mijn wijsvinger niet gelakt, tja.. een nude lak he :). 


2. Maak met het dunne kwastje een aantal blauwe streepjes op je nagels. Hou wel nog wat ruimte over voor de roze streepjes.


3. Maak nu met het dunne kwastje roze streepjes tussen de blauw streepjes door. Breng een topcoat aan en klaar zijn je nagels!


Wat vinden jullie van deze simpele nail art? 

5 opmerkingen:

  1. gaaf gedaan, leuke kleurencombinatie heb je ook gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een leuke nailart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg gaaf uit, die max nagellak verbaast me trouwens ook. De kleur is erg fel en zichtbaar. Heel leuk,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk ik heb alleen geen felle kleuren en wat is nude ????

    BeantwoordenVerwijderen