maandag 30 december 2013

Nail art: 2014!


Ja, het is alweer bijna 2014! Ik blijf het steeds weer zeggen, maar: oh my, wat gaat de tijd snel zeg! Morgen is het oud & nieuw en dat vind ik altijd zo'n leuke dag (en nacht!). Ik hou wel van vuurwerk en de gezelligheid met iedereen uit de buurt en de familie. Vorig jaar had ik ook twee nail arts gemaakt voor oud & nieuw en dit jaar maak ik er weer eentje, maar dan natuurlijk voor 2014. Het is een nail art met veel glitters, goud en zilver! Oh ja, dit heeft niks met dit artikel te maken, maar ik heb de 100 volgers op bloglovin' behaald. Ik wilde heel graag voor de jaarwisseling de 100 volgers halen, en dat is gelukt! Bedankt iedereen. Op naar de 200!
Benieuwd hoe ik dit heb gemaakt? Kijk dan snel verder!

Wat heb je nodig?
* Basecoat
* Gouden lak
* Topcoat
* Rhinestones
* Dottingtool


Hoe maak je het? 
1. Als eerste breng je een basecoat aan. Daarna lak je je nagels met de gouden lak (ik heb twee laagjes gedaan omdat hij anders niet goed dekte).


2. Leg alvast de diamantjes neer op de tafel zodat je een beetje weet hoe je ze op je nagels moet leggen. Deze stap kun je overslaan, maar ik vind het altijd wel fijn om te doen.


3. Doe een beetje topcoat op je nagel en leg daarna met een dottingtool (je kunt ook iets anders gebruiken) de diamantjes neer op de juiste plaats. Doe dit stap voor stap bij elke nagel. Als laatste breng je een topcoat aan zodat de diamantjes blijven zitten. Nu is je '2014' nail art klaar!


Zoals je ziet heb je maar heel weinig nodig en je kunt met deze nail art eindeloos variƫren. Zo kun je de rhinestones vervangen voor gewone stippels en de gouden lak door een ander kleurtje. De rhinestones en de dottingtool heb ik trouwens een paar jaar geleden gekocht op ebay.

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar! 



9 opmerkingen: