woensdag 8 januari 2014

Nail art: Purple glitters


Vandaag de eerste nail art van 2014! Ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar meer nail arts te maken, want vorig jaar waren het er niet zo veel. Deze keer heb ik een paarse nail art gemaakt met glitters. Ik vind lila en paars altijd heel mooi bij elkaar staan, maar eigenlijk maak ik nooit echt paarse nail arts. Dus waarom zou ik dan nu geen paarse nail art maken?! Ook ben ik heel erg fan van het ombre/dip-dye en glitters, dus hieruit is deze nail art ontstaan :). Het is echt heel makkelijk om te maken en ook geschikt voor korte nagels. 
Benieuwd hoe ik dit maak? Kijk dan snel verder!

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Lila lak
* Paarse lak
* Roze lak
* Kleine sponsjes (kunnen gewoon keukensponsjes zijn)
* Flakie glitter top coat



Hoe maak je het? 
1. Breng eerst een base coat aan en lak je nagels daarna met een lila lakje.


2. Meng de paarse en de roze lak en dep het sponsje hier lichtjes in. Dep het sponsje daarna op de bovenkant van je nagels zodat je een soort van dip-dye effect krijgt. 


3. Als laatste breng je een flakie glitter topcoat aan. Wat ik zelf altijd mooi vind is dat de flakies meer op het donkere gedeelte komen en maar weinig flakies op het lichte gedeelte. 


Persoonlijk vind ik de nail art best goed gelukt! Het paarse had misschien iets vloeiender kunnen overlopen, maar dit heeft ook wel weer wat, toch? 

Wat vinden jullie van de nail art?
 

11 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan, mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan! Met sponsen krijg je zo'n leuke nailart altijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan! De glitters eroverheen laat het nog net wat mee opvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan!! ziet er mooi uit!
    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ik ga het nu ook maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, heel mooi! Ik heb zelf ook eens geprobeerd te 'sponzen' op mijn nagels maar het werd een zooitje naast mijn nagels en op mijn nagels werd het superlelijk... Geen succes dus! :p

    BeantwoordenVerwijderen