zaterdag 11 januari 2014

Who Looks Better: Shania Twain VS Hayden Panettiere


Eens in de zoveel tijd komt er een artikel van een 'battle' tussen twee celebrities die dezelfde jurk of kleding droegen. Iedere keer kijk ik bij wie de kleding het mooiste staat, of het mooiste gecombineerd heeft. De vorige keer was de battle tussen Rihanna en Paris Hilton. Benieuwd wie er gewonnen heeft? Klik hier als je de vorige battle wil bekijken. Deze keer is het de beurt aan Hayden Panettiere en Shania Twain. Beiden hadden ze dezelfde witte jurk aan. Zien ze er allebei niet prachtig uit? Toch moet er een winnares gekozen worden (alhoewel ik dat wel heel moeilijk vond)! 
Benieuwd naar meer? Kijk dan snel verder!

Shania en Hayden hadden allebei dezelfde jurk van Monique Lhuillier aan. Ik moet zeggen dat ik de jurk echt super mooi vind! Die band maakt de jurk nog leuker.


Shania Twain ziet er echt gorgeous uit in de jurk. Ze heeft meer accessoires om dan Hayden. De oorbellen staan haar echt heel goed, maar het is wel jammer dat ze vrij veel armbanden om heeft. Dat had niet gehoeven.


Hayden ziet er ook erg mooi uit! Ze heeft niet zoveel accessoires om, alleen oorbellen en een kleine clutch. Shania droeg de jurk met bandjes en Hayden strapless. Persoonlijk vind ik strapless mooier, want de bandjes zijn zo dun dat het net lijkt alsof ze er eigenlijk niet horen te zitten. 

En dan nu de vraag: Wie heeft er gewonnen?
Ik vind het heel erg moeilijk om te kiezen, want ze zien er allebei prachtig uit. Toch kies ik voor Hayden. Zij droeg de jurk zonder bandjes en dat vind ik toch wel een verschil maken. Ook vind ik het haar van Hayden mooier. Als Shania de jurk ook strapless had gedragen zou ik niet kunnen kiezen hoor!

Wie heeft er gewonnen volgens jullie?

8 opmerkingen:

  1. Hayden!! Die bandjes maken het gewoon minder mooi bij Shania! Leuk artikel verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga ook voor hayden want die heeft een mooiere tan dat staat mooi bij die witte jurk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij staat Hayden mooier omdat haar huidsklier wat donkerder is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind de jurk bij hayden panettiere mooier uitkomen, ook vind ik het zonder bandjes mooier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga voor shania,die bandjes hadden inderdaad niet gehoeven,
    maar hayden is veel te klein voor zo een jurk,en komt er in mijn ogen niet met weg.

    BeantwoordenVerwijderen