woensdag 5 maart 2014

Nail art: Sweet Pink & Lilac


Laatst ging ik in de vakantie een dagje naar mijn opa en oma toe en toen heb ik ook veel foto's gemaakt voor mijn blog. Ik wilde ook graag een nail art maken, want de vorige was er al weer half af. Tijd voor een nieuwe nail art dus! Ik moest even snel een paar nagellakjes meenemen, maar ik had nog totaal geen idee wat ik wilde maken. Dan maar allemaal roze kleurtjes meenemen, roze is altijd goed! Ik heb een paar nagellakken gekozen die wel bij elkaar pasten en daarvan een nail art gemaakt. Ik heb eigenlijk geen idee wat het voorstelt, maar het ziet er wel leuk uit! Omdat ik het wel een beetje op snoep vind lijken heb ik de nail art 'Sweet Pink & Lilac' genoemd. Het past er wel een beetje bij toch of lijkt het ergens anders op?
Benieuwd hoe ik dit heb gemaakt? Kijk dan snel verder!

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Witte lak
* Roze lak
* Lila lak
* Lichtroze lak
* Top coat
* Dottingtool


Hoe maak je het? 

1. Lak je nagels eerst met een base coat en breng daarna de witte lak aan. Bij mij dekte de witte lak niet helemaal, maar omdat je best veel laagjes nagellak gaat aanbrengen is het niet handig om ook nog twee laagjes van de witte nagellak aan te gebruiken. Dan droogt de nail art heel slecht.


2. Maak met de roze lak steeds een streep met een bol einde op je nagels. Dat kan op bij elke nagel op dezelfde plek, maar ook op verschillende plekken zoals ik heb gedaan. Ook in de lengte kun je variëren. 


3. Maak dan met de roze nagellak nog twee andere strepen naast de steep die je al had. Ik heb de strepen verschillende lengtes gegeven, want dat ziet er leuker leuk. 


4. Met de lila lak maak je nu ook strepen, maar dan op de roze strepen die je al hebt gemaakt. Laat steeds aan het einde een klein beetje roze over, anders is de roze lak voor niks geweest.


5. Met de dottingtool en de lichtroze lak maak je stipjes op de lila strepen. Als laatste breng je en top coat aan en dan is je nail art klaar! 


Soms is het wel eens leuk om een nail art te maken die eigenlijk helemaal niks voorstelt. Dit soort nail arts kunnen eigenlijk nooit mislukken en zien er altijd heel origineel uit!

Wat vinden jullie van deze nail art? 


15 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk uit! Doet me een beetje denken aan een ijsje dat in de warme zon gaat smelten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow wat leuk gedaan, mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, op mijn site heb ik je genomineerd voor de Liebster Blog Award! Daar staan ook de spelregels uitgelegd etc. Je hebt een mooie blog! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, ziet er erg snoeperig uit! Ik dacht eerst dat het ijsjes waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey! ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Neem snel een kijkje op mijn blog!
    xx Zoë

    www.thatsmyzoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen