vrijdag 18 april 2014

Filmpje: Unboxing Winacties FienBeauty en BeamingBeauty



Laatst hoorde ik dat ik de winactie had gewonnen van Fientje (mybeautyandfashioncorner.blogspot.nl). Je kon een aantal make-upproducten winnen van Essence: effect nail polish 09 Hey mister sandman, nagellak 175 Be berry now!, lipgloss 34 Just gorgeous en eyeshadow palette 02 Candies. Alles is van de nieuwe collectie, dus jullie zullen vast nog wel reviews zien van een paar producten! Vlak daarna kreeg ik ook een mailtje van Joyce (beamingbeauty.nl) dat ik twee nagellakjes had gewonnen van Essence: 167 Candy love en 21 Get the party started. Super leuk! Ik win eigenlijk nooit wat, dus ik vond het heel leuk dat ik een keer een winactie had gewonnen, twee zelfs!

Wat vinden jullie van de make-upjes? 


1 opmerking: