vrijdag 23 mei 2014

Nail art: Mint and Neon pink


In mijn vorige shoplog konden jullie zien dat ik de essence gel nails at home set had gekocht en vorige week probeerde ik de set voor het eerst uit op mijn eigen nagels. Misschien ga ik nog een filmpje maken hoe je een french manicure kunt maken met de gel nails set! Na een tijdje wilde ik toch weer wat anders op mijn nagels, want je houdt van nagellak, of niet. Ik heb gekozen voor twee kleuren die ik heel mooi vind en lekker zomers zijn: mintgroen en neon roze. Ze passen perfect bij dit weer, want de laatste tijd is het heel lekker weer in Nederland! Je zou het bijna zomer kunnen noemen. Het is een nail art die heel erg makkelijk is om te maken en je hebt er ook maar twee kleurtjes voor nodig. Deze nail art is ook gezicht voor korte nagels. 
Benieuwd hoe ik dit maak? Lees dan snel verder!

Wat heb je nodig?
* Base coat
* Mintgroene lak
* Neon roze lak
* Dun kwastje
* Top coat 


Hoe maak je het?

1. Breng als eerste een base coat. Daarna lak je je nagels met de mintgroene kleur, maar je laat je één nagel ongelakt. Deze nagel lak je nu met de roze lak. Ik heb deze nagellak trouwens vorig jaar in Turkije gekocht.


2. Op een stukje aluminiumfolie doe je een paar drupjes van de roze nagellak. Met het dunne kwastje maak je aan de zijkant van de mintgroen gelakte nagels een roze streepje.



3. Met hetzelfde kwastje maak je aan de bovenkant van de mintgroen gelakte nagels een roze streepje. Hierna maak je een heel klein, dun streepje net boven het streepje die je net op je nagels hebt gemaakt. Op de roze nagel doe je hetzelfde als bij de andere nagels, maar dan maak je mintgroene streepjes. Als laatste breng je een top coat aan en dan is je nail art af!
 

Zoals je ziet is het helemaal niet moeilijk om te maken. Je kunt natuurlijk ook andere kleuren gebruiken, maar ik vond deze wel heel vrolijk staan. Ik heb mijn dunne kwastjes gekocht op Ebay en toen kosten ze volgens mij 99 cent voor drie stuks.

Wat vinden jullie van de nail art?

10 opmerkingen: