woensdag 14 mei 2014

Nail art: Pink Ombre


Laatst kocht ik een super mooi nagellakje bij de Action en het leuke was dat hij van een heel bekend merk is: Sally Hanson. Voor die ene euro kon ik hem echt niet laten liggen, want dit was echt typisch een kleurtje voor mij! Natuurlijk moest ik hem gelijk uitproberen en er een nail art mee maken. Ik vond het wel leuk om er een ombre nail art mee te maken, met glitters natuurlijk. Ombre nagels zien er altijd heel mooi uit en ik krijg altijd veel complimenten over mijn nagels als ik zoiets heb gedaan. Het grappige is dat het eigenlijk heel erg simpel is om te maken! Ik ben er meestal minder lang mee bezig dan met andere nail arts. 
Benieuwd hoe ik dit heb gemaakt? Lees dan snel verder! 

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Lichtroze lak
* Roze lak
* Lila lichtroze lak
* Roze glitter top coat
* Sponsjes


Hoe maak je het? 
1. Knip uit een keukenspons kleine sponsjes. Je kunt ook een foundation spons in stukjes knippen. Breng daarna een base coat aan en lak je nagels met een lichtroze nagellak.


2. Doe een beetje van de roze nagellak op een stukje aluminiumfolie. Dip hierin een sponsje en druk het lichtjes op je nagels. Ik heb de roze kleur aangebracht aan het einde van mijn nagels, maar je kunt het ook aan het begin doen. 



3. Doe een beetje van de lila lichtroze lak op het stukje aluminiumfolie. Dep hier een ander sponsje in en druk dit lichtjes op je nagels. Zorg ervoor dat je het een beetje in het midden aanbrengt zodat er een mooie overgang ontstaat tussen het roze en lichtroze.


4. Als laatste lak je je nagels met een roze glitter top coat en dan ben je klaar! 


Met deze nail art kun je veel variƫren. Zo kun je bijvoorbeeld dezelfde nail art maken met blauwe tinten of paarse tinten en je kunt andere top coats gebruiken. Het is maar net wat jij leuk vindt!

Wat vinden jullie van deze nail art? 

10 opmerkingen:

  1. Ohh wat leuk! Ziet er mooi uit. Ik hou wel van ombrenails:), heel leuk gedaan met die glitternagellak! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nailart; mooie kleuren roze! En die glitters maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan en ook niet zo moeilijk :)
    Super, ik ga het ook eens proberen

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nailart en kleurencombinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat heb je echt mooi gedaan, leuk effect! Ik vind die lichtroze kleur echt mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen