zaterdag 26 juli 2014

Nail art: Yellow and Zebra


Van mijn oma kreeg ik een hele mooie gele nagellak waar allemaal kleine shimmertjes inzitten. Echt een heel mooi fris, zomers kleurtje! Ik wilde er graag een nail art mee maken, maar het is best lastig om met een gele kleur een nail art te maken. Daarom heb ik op internet gekeken naar een paar gele nail arts, maar eigenlijk zaten er helemaal geen leuke bij. Toen zag ik een video van cutepolish waarin ze een hele mooi nail art maakte met geel en zebraprint. Hierop heb ik mijn nail art geïnspireerd! Hij is niet helemaal hetzelfde, maar hij lijkt er wel heel erg op. Uiteindelijk vind ik de nail art nog best leuk geworden. Het is in ieder geval niet iets dat ik zelf zou bedenken.
Benieuwd naar de nail art? Kijk dan snel verder!

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Gele lak
* Witte lak
* Zwarte striper
* Glitter top coat



Hoe maak je het? 

1. Breng eerst een base coat aan. Als de base coat is opgedroogd lak je je nagels met de gele nagellak. Zorg ervoor dat hij goed dekt.


2. Nu pak je de witte nagellak erbij. Met de wit ga je nu een diagonale streep maken op je nagels. Hij mag best dik zijn! Je mag zelf bepalen hoe dik je hem maakt, maar ik raad wel aan om hem vrij dik te maken. Anders is het straks heel moeilijk om de zebraprint te maken.


4. Met de zwarte striper ga je allemaal verschillende streepjes maken op de witte streep. Ze mogen best krom en rommelig zijn. Ook kun je af en toe een soort 'v' streepje maken.


5. Met de zwarte striper ga je nu twee strepen om de witte streep zetten. Dit hoef je niet te doen, maar nu komt de zebra print wel beter uit. Als laatste breng je nog een glitter top coat aan!


Op zich is deze nail art niet heel moeilijk om te maken, maar als je met je linkerhand je rechterhand moet gaan lakken is het wel moeilijk. Bij mij is mijn rechterhand echt helemaal mislukt! Tja....

Wat vinden jullie van de nail art?

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nailart, heel leuk gedaan! Ik vind het gele kleurtje ook erg zomers, lief van je oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en origineel, alhoewel ik het rustiger en mooier vind zonder de 2 zwarte strepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super leuke nail art! Staat je ook echt leuk

    liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt origineel! <3 Heb je super leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gemaakt! Wat een mooi pastel kleurtje is dat gele lakje!

    BeantwoordenVerwijderen