vrijdag 3 oktober 2014

Nail art: Army green and glitters


Nu de herfst eraan komt had ik zin om een nail art te maken met herfstkleuren. Ik heb gebruik gemaakt van een legergroene kleur van Essence die ik al heel lang heb, maar eigenlijk nog nooit heb gebruikt. Ook heb ik donkergroene kleur van Essence gebruikt die ik ook al heel lang heb. Deze heb ik vroeger wel heel vaak gedragen. Nou moet ik zeggen dat ik echt niet goed ben in het maken van herfst nail arts, maar oké, proberen kan geen kwaad. De nail art is niet helemaal gelukt, maar ik heb er nog wel iets van kunnen maken.
Benieuwd hoe ik dit maak? Lees dan snel verder!

 Hoe maak je het?
* Base coat
* Legergroene lak
* Donkergroene lak
* Witte lak
* Zwarte lak
* (Glitter) top coat


Hoe maak je het?

1. Lak je nagels met een base coat en daarna met een legergroene lak. Ik heb van de legergroene lak twee laagjes aangebracht, zodat hij mooi dekt.


2. Doe wat van de witte nagellak op een stukje aluminiumfolie. Met een stukje spons (ik gebruik gewoon schoonmaaksponzen!) ga je nu wat witte vlekken op je nagels maken. Ik heb dit gewoon een beetje random gedaan.


 3. Nu doe je ook wat van de donkergroene nagellak op het stukje aluminiumfolie. Met een ander sponsje ga je nu groene vlekken maken op je nagels. Doe dit een beetje over het witte heen en ernaast.


4. Toen ik stap 3 had gemaakt vond ik het een beetje op schimmel lijken met dat groene en witte (vinden jullie dat ook?)....Dus toen moest ik wat bedenken om de nail art wat mooier te maken. Daarom heb ik nog wat witte vlekken gemaakt en ook nog wat legergroene vlekken. Dit ziet er in ieder geval wat beter uit, haha.


4. Omdat ik toch nog niet helemaal tevreden was heb ik op mijn nagels nog wat donkergrijze stipjes gezet. Ik heb een beetje van de witte nagellak gemengd met de zwarte nagellak zodat ik een donkergrijze kleur kreeg. Met de dottingtool heb ik stippen gemaakt. Als laatste heb ik een glitter topcoat aangebracht, want ik vond de nail art en nogal depressief uitzien. Glitter maakt het altijd beter!


Ik vind de nail art niet zo heel erg goed gelukt, maar ach, soms lukken nail arts gewoon niet! Door de glitters ziet het er wel wat vrolijker uit en als je snel naar de nail art kijkt ziet het er nog best leuk uit.

Wat vinden jullie van de nail art?

5 opmerkingen: