zaterdag 28 maart 2015

Paspoort hoesje van eBay ♡


Laatst zag ik op instagram een foto van een super schattige paspoorthouder. Alles wat schattig is, is op eBay te koop! Dus ik ben gelijk gaan zoeken en binnen een paar minuten lag er een mooie paspoorthouder in mijn denkbeeldige winkelwagentje. Als we op vakantie gaan, gaan we ook vaak met het vliegtuig en dan heb je altijd je paspoort nodig. Het nadeel van paspoorten is dat ze super saai zijn en dat je ze niet kunt onderscheiden van elkaar (behalve door er in te kijken). Een paspoort houder is heel handig, want zo zie je gelijk welk paspoort van jou is en je paspoort blijft mooi en kan niet beschadigen. Super handig!
Benieuwd naar mijn paspoort houder? Kijk dan snel verder!

Ik heb die van mij op eBay gekocht en je kunt kiezen uit een aantal kleuren: lichtroze (deze heb ik), groen, mintgroen/blauw en donker roze. De babyblauwe/mintgroene vond ik ook heel gaaf, maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de roze. De kleur is ook precies zoals op de foto. Als je je paspoort kwijt bent hoef je alleen maar te zoeken naar een roze mapje, want hij is heel opvallend. Het gouden strikje vind ik ook heel leuk. Dat maakt het mapje net wat leuker! Onder het strikje staat: 'My journey Everywhere'. Zo leuk, omg.


Het hoesje heeft een gouden drukknoop waarmee je hem open en dicht kunt doen. Aan de binnenkant zitten twee grote gleuven waarin je je paspoort kan doen of iets anders wat je niet kwijt mag raken, zoals vliegtickets of boarding passes. Aan de linkerkant zit nog een klein flapje waar je je paspoort of iets ander in kunt schuiven. Aan de rechterkant heb je nog een klein vakje waarin je een pasje kunt doen, bijvoorbeeld je ID. Bij mij kan dit op de een of andere manier niet, want het gleufje zit dicht, maar dit vind ik niet heel erg.





5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige hoes! Heel leuk, love Ebay ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hoesje! Op ebay zijn altijd erg leuke dingen te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hoesje, hoe heb je die gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Hier kun je er een bestellen: http://www.ebay.com/itm/Sweet-Girls-Bowknot-Crown-Buckles-E-Passport-Protect-Cover-Passport-Case-Holder-/261705211671?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3ceed89f17

      Verwijderen